środa, 5 lipca 2017

BÓG SPRAWCĄ ŚWIĘTEGO ŻYCIA

Niedawno usłyszałem takie zdanie: „Bóg przebaczył nam wszystkie grzechy te przeszłe, teraźniejsze i te przyszłe”.
Bogu grzech się nie podoba, jest przeciwny Jego Świętej naturze. Polecam artykuł pt.: GRZECH.
Związku z tym pojawiła się w mojej głowie myśl. Prawdą jest, że Bóg jest Wszechmogący i jeżeli jest w stanie przebaczyć przyszłe grzechy to jest w stanie także sprawić, żeby tych przyszłych grzechów już nie było i ma moc i władzę sprawić, że nie będziemy grzeszyć. Bóg mówi do nas jako Ojciec do swoich dzieci:
Dzieci moje, to wam piszę, abyście nie grzeszyli.(1 Jana 2:1 a)
Jeżeli jesteśmy na nowo narodzeni z Boga to jest w nas Boże święte życie i nie tylko nie wolno nam grzeszyć, czy nie możemy grzeszyć, ale nie jesteśmy w stanie grzeszyć. Grzech już nas nie pociąga. Z chwilą, kiedy narodziliśmy się na nowo z Bożego Ducha pociąga nas Bóg. Co za tym idzie pragnieniem naszego serca jest podobać się Bogu i radością jest wykonywanie Jego woli:
Jest moją radością, mój Boże, czynić Twoją wolę, a Prawo Twoje mieszka w moim wnętrzu. (Ps.40:9 BT)
Kontynuując dalej ten temat polecam artykuły w temacie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz