sobota, 25 sierpnia 2018

KAŻDY Z NAS POTRZEBUJE ZBAWICIELA

Każdy z nas potrzebuje Zbawiciela bo tym właśnie jest nasz Pan Jezus Chrystus.
Sama Maria matka Jezusa wyznała:
"...rozradował się duch mój w Bogu, Zbawicielu moim," (Ew Łukasza 1:47)
Sama Maria potrzebowała Zbawiciela i wyznawał Boga  jako swego Wybawcę. Skoro Maria potrzebowała Zbawiciela tym bardziej my. WSZYSCY, KAŻDY w tym także JA, TY potrzebujemy Zbawiciela, który jest Pan Jezus Chrystus. Anioł powiedział do Józefa męża Marii takie oto słowa o Marii i dziecku, które miała urodzić:
"A(Maria) urodzi syna i nadasz mu imię Jezus; albowiem On zbawi lud swój od grzechów jego." (Ew.Mateusza 1:21)
On już tego dokonał ponad dwa tysiące lat temu. Pan Jezus Chrystus Ciebie zbawił. Każdy z nas potrzebuje Tego zbawiciela, którym jest właśnie Pan Jezus Chrystus i to nie ma znaczenia jak bardzo jesteś grzesznym lub grzeszną osobą. Wszyscy jedziemy na tym samym wózku, bowiem bez Chrystusa wszyscy giniemy niezależnie czy jesteśmy porządni czy nie lub uważamy siebie za porządnych czy też nie, to nie ma żadnego znaczenia, jedynym ratunkiem jest dla nas Pan JEZUS CHRYSTUS.  Każdy musi do Pana Jezusa Chrystusa i do Niego się nawrócić. Imię Jezus znaczy BÓG-ZBAWICIEL i On zaprasza:
 " Do mnie się zwróćcie, wszystkie krańce ziemi, abyście były zbawione, bo Ja jestem Bogiem i nie ma innego." (Księga Izajasza 45:22)
" I nie ma w nikim innym zbawienia; albowiem nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni." (Dzieje Apostolskie 4:12) 
 TYLKO JEZUS CHRYSTUS

Każdy z nas, jeżeli chce znaleźć się w królestwie Bożym musi uznać JEZUSA CHRYSTUSA, jako swego Zbawiciela, Pana i Boga. 
On jest jedyny.

Zapraszam również do zapoznania się z artykułem pt.:

"KAŻDY MUSI SIĘ NAWRÓCIĆ"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz