poniedziałek, 3 czerwca 2019

DO JAKIEGO ODŁAMU CHRZEŚCIJAŃSTWA BYŚCIE SIĘ ZALICZYLI ?

Na Facebooku ktoś zadał pytanie:
" Do jakiego odłamu chrześcijaństwa byście się zaliczyli?"

Moja odpowiedź brzmi: Do żadnego. Ponieważ nie ma czegoś takiego jak "odłam chrześcijaństwa", albo coś jest chrześcijaństwem, albo nim nie jest. Nie ma trzeciej opcji. Pan Jezus Chrystus powiedział:
" Kto nie jest ze mną, jest przeciwko mnie,..."
 (Ew.Mat.12:30) 

Albo jesteś z Bogiem , albo jesteś przeciw Bogu. Nieprzyjęcie Pana Jezusa Chrystusa jest jednoznaczne z odrzuceniem Jego osoby w swoim życiu. Ktoś, kiedyś mi powiedział, że on nie odrzuca Chrystusa tylko Go nie przyjmuje, ale to jest to samo, co odrzucenie Jego osoby.
Ja wiem, że jest sporo różnych denominacji i związków wyznaniowych w chrześcijaństwie i także powstają nowe lub odłączają się od już istniejących i tworzą nowe, ale to nie w tym rzecz, bowiem to nie daje nam zbawienia, zbawienie daje tylko Osoba, a jest tą Osobą Pan Jezus Chrystus, a nie żaden związek wyznaniowy. Nie chcę być zaliczany do żadnego "odłamu chrześcijaństwa" ale chcę zaliczać się do grona uczniów Chrystusa, którzy pragną naśladować Pana Jezusa Chrystusa w posłuszeństwie Bogu Ojcu.
Drogi czytelniku nie bądź częścią, jakiego "odłamu", ale bądź częścią Bożej rodzimy, która jest w Panu Jezusie Chrystusie. 
Po prostu zaliczaj się do grona osób, które kochają Pana Jezusa Chrystusa i są Mu posłuszne strzegąc Jego przykazań, żyjąc według nich na co dzień. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz