piątek, 5 marca 2021

Wyznawaj Bogu SWOJE Grzechy - Przyjdź z nimi do Pana Jezusa Chrystusa

 W Piśmie Świętym zapisane są takie słowa:

"Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości."  ( 1 list Jana 1:9)


Psalmista Dawid takie zapisał słowa:


"Grzech mój wyznałem tobie I winy mojej nie ukryłem. Rzekłem: Wyznam występki moje Panu; Wtedy Ty odpuściłeś winę grzechu mego. "  (Psalm 32:5)


To mówi nam, że mamy wyznawać Bogu własne, swoje grzechy a nie cudze, bliźniego swego. 

Prawdą jest, że grzech czy grzechy dostrzega się łatwiej u innej osoby niż u siebie samego, lepiej widzi się uchybienia innych osób niż swoje własne. Jednak Bóg chce, żebyśmy wejrzeli we własne serca, ile tam jest zła, które trzeba usunąć, wyeliminować ze swojego życia.

Pan Jezus Chrystus powiedział:

"Albowiem z wnętrza, z serca ludzkiego pochodzą złe myśli, wszeteczeństwa, kradzieże, morderstwa, cudzołóstwo, chciwość, złość, podstęp, lubieżność, zawiść, bluźnierstwo, pycha, głupota;  wszystko to złe pochodzi z wewnątrz i kala człowieka." (Ew.Marka 7:21-23)

Problem jest we mnie, to ja muszę się uporać ze swoim grzechem, który rodzi się we wnętrzu moim. Nikt tego za mnie nie może zrobić i nie mogę oskarżać o swój grzech innych, którego się w jakiś sposób dopuściłem.

W Przypowieściach Salomona znajdują się takie słowa:

"Czujniej niż wszystkiego innego strzeż swego serca, bo z niego tryska źródło życia!"

(Przyp.Sal.4:23) 

Serce  symbolizuje osobowość człowieka. Pisałem na ten temat w artykule pt.:

"BIBLIJNE POJĘCIE SERCA CZŁOWIEKA

(Zapraszam do powyższego artykułu klikając w jego tytuł)

Wracając do tematu wyznawania SWOICH grzechów to istotą rzeczy jest to, żeby w pierwszej kolejności wejrzeć we własne sumienie nie oceniając cudze, ponieważ nie siedzimy w głowie i sercu drugiego człowieka. Pan Jezus Chrystus mówi też:

"Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni.Albowiem jakim sądem sądzicie, takim was osądzą, i jaką miarą mierzycie, taką i wam odmierzą.A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego."  (Ew.Mat.7:1-5)


Nie interesujmy się życiem drugiego człowieka, jeżeli nie chcemy mu pomóc, a jedynie poczuć się lepszymi bo ona, czy on grzeszy bardziej niż ja. Albo po prostu lubimy różnego rodzaju "nowinki" faszerować się plotkami, albo sami je roznosząc. Nie interesuj się drugim człowiekiem, wywlekania jego brudów z życia, jakbyś sam lub sama nie miał lub nie miała swoich własnych .

My mamy przychodzić do Boga ze swoimi grzechami  i uskarżać na swoje własne błędy i brudy swojego życia a nie prać publicznie błędów drugiej osoby przed innymi.

W księdze Trenów albo inaczej zwana też księgą Lamentacji Jeremiasza jest tak napisane:

"Na co może uskarżać się człowiek, póki żyje? Niech się uskarża na swoje grzechy!"  

( Treny 3:39 )

Reasumując: Pan Bóg zaprasza nas, żebyśmy przyszli do Niego ze swoimi grzechami, a krew samego Pana JEZUSA CHRYSTUSA oczyści i uwolni nas z pod władzy grzechu i szatana i zostaniemy przeniesieni pod władzę i autorytet Boga, który jest dobry w swojej naturze, pełen On Miłości.

Odwróć się od grzechu w swoim życiu w kierunku Boga.

Uznaj tak naprawdę, szczerze JEZUSA CHRYSTUSA, jako swojego ZBAWICIELA i PANA.

Niech On JEZUS CHRYSTUS PANUJE w każdej dziedzinie twojego życia i w każdym aspekcie.

Niech EWANGELIA samego Pana JEZUSA CHRYSTUSA przepełnia twoje życie.

 

 

Zapraszam również do artykułów pt.:

 


"WYZNAWANIE GRZECHÓW"

 

 

"SUMIENIE – czym jest i jak funkcjonuje"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz