czwartek, 25 kwietnia 2013

Słowo, które otrzymałem od Pana

Wczoraj uczestniczyłem na nabożeństwie w pewnym zborze, gdzie gdy przybyłem i witałem się z gośćmi podając rękę, pastor powiedział mi takie słowa: „Niechże cię uściskam” . Kiedy rozpoczęło się nabożeństwo był czas chwały i uwielbienia Boga, podczas którego śpiewaliśmy pieśni dla chwały imienia Pana Jezusa Chrystusa oraz modliliśmy się do Boga i kiedy trwało uwielbienie dla imienia Bożego, które brzmi: JEZUS CHRYSTUS wyraźnie otrzymałem słowo od Pana i brzmiały one tak, które wypowiedział sam Pan Jezus Chrystus: „Tak jak pastor chciał się uściskać z tobą tak i ja chcę uściskać ludzi i przytulać ich do siebie okazując miłość. Później pastor zaczął głosić Słowo Boże i mówił w temacie przebaczania i nagle to co mówił zaczęło mi się układać w jedną całość, bowiem Pan pokazał mi kolejną sprawę podczas usługi pastora odnośnie tego co w moim duchu zobaczyłem, że mogłem odmówić pastorowi by mnie ściskał i w tym momencie bym zablokował jego miłość do mnie i sam sobie wyrządziłbym szkodę pozwalając rosnąć goryczy w sercu i tym sposobem sam psując sobie dobre relacje z moim bratem w Chrystusie. I Pan pokazał mi dalej na tej podstawie, że nie przebaczając innemu odrzucam dłonie Chrystusa, którą chcą mnie do siebie przytulić i okazać miłość i nieprzebaczając  drugiemu blokuję przepływ Boga miłości do mnie, co automatycznie psuje moje relacje z Bogiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz