sobota, 13 lipca 2013

MYLNE POJĘCIE KRZYŻA – Wizerunek krzyża, a prawdziwy krzyż

Niedawno byłem na pewnym spotkaniu ewangelizacyjnym i jedna rzecz mnie zastanowiła, bowiem kiedy wzywano ludzi by wyszli ludzie do przodu do modlitwy i był pod sceną oparty duży drewniany krzyż i kazano podejść do krzyża (w sensie wizerunku) i dotknąć się go w akcie wiary, ale podczas tego zdarzenia ciągle przychodził mi na myśl fragment Pisma Świętego z księgi proroka Izajasza 44:19: „A nikt tego nie rozważa i nikt nie ma tyle poznania i rozumu, aby rzec: Jedną jego połowę spaliłem w ogniu i na jego węglach napiekłem chleba, upiekłem też mięso i najadłem się, a z reszty zrobię ohydę i będę klękał przed drewnianym klocem?” Niektórzy dyskutują i zawzięcie się spierają na temat czy Pan Jezus umierał na krzyżu czy na palu. Taka dyskusja jest dowodem na to, że nie ma poznania czym naprawdę jest krzyż i związku z tym zapraszam do zapoznania się z tym temacie w artykule: KRZYŻ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz