środa, 14 lipca 2010

KRZYŻ PRZED PAŁACEM PREZYDENCKIM

Z moje obserwacji wynika, że najczęściej przyczyną konfliktów w kraju i na świecie jest polityka i religia. Mamy znowu tego dowód gdy przed pałacem prezydenckim postawiono krzyż i stało się to powodem kłótni, sprzeczek i złośliwości. Znowu polski naród oddaje cześć wizerunkowi A nikt tego nie rozważa i nikt nie ma tyle poznania i rozumu, aby rzec: Jedną jego połowę spaliłem w ogniu i na jego węglach napiekłem chleba, upiekłem też mięso i najadłem się, a z reszty zrobię ohydę i będę klękał przed drewnianym klocem? (Izajasza 44:19) zamiast żywemu, prawdziwemu i realnemu Bogu łamiąc w ten sposób jedno z Bożych przykazań, które brzmi: Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią!Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył,…(Księga Wyjścia 20:4-5) BT
Co to jest krzyż i czym on jest zapraszam na:

https://jedynadroga.blogspot.com/2017/12/krzyz_17.html 

https://jedynadroga.blogspot.com/2017/12/wydarzenie-na-skale-swiatowa.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz