piątek, 6 lutego 2009

Co z tymi którzy nie słyszeli o Chrystusie oraz z tymi co żyli przed Chrystusem ?

Co z tymi którzy żyli przed Chrystusem ?

Pan Jezus kiedy leżało jego ciało w grobie w  duchu poszedł zwiastować tym którzy żyli za czasów przed Chrystusem i pomarli przed narodzeniem Syna Bożego. Słowo Boże w 1 liście Piotra 4:6 pisze: ” W tym celu bowiem i umarłym głoszona była ewangelia, aby w ciele osądzeni zostali na sposób ludzki, ale w duchu żyli na sposób Boży.” oraz w 1liście Piotra 3:19-20: ” Gdyż i Chrystus raz za grzechy cierpiał, sprawiedliwy za niesprawiedliwych, aby was przywieść do Boga; w ciele wprawdzie poniósł śmierć, lecz w duchu został przywrócony życiu.  W nim też poszedł i zwiastował duchom będącym w więzieniu,…”

Kolejne dzisiaj popularne pytanie to: 

Co z tymi którzy nigdy nie słyszeli o Chrystusie ? „ 

Żyjemy w takich czasach w których mało kto nie słyszał o Chrystusie. W dobie wysokiej techniki XXI wieku Ewangelia zwiastowana jest mi.in. za pomocą przekazu satelitarnego przez radio i telewizję na całą Europe i świat a nawet i do najdalszych zakątków świata. Za pośrednictwem internetu. jest wiele przekazów audio i video różnych nabożeństw  na żywo w internecie oraz jest wiele stron o tematyce chrześcijańskiej o treści ewangelizacyjnej. Misjonarze jeżdżą do krajów trzeciego świata z Ewangelią nawet do ludożerców i muzułmanów gdzie z ich strony misjonarzom grozi nawet śmierć, ale misjonarze idą z Ewangelią mimo to. W księdze objawienia Jana 14:6 (zwaną też Apokalipsą ) czytamy że Anioł będzie leciał środkiem nieba zwiastując Ewangelię wieczną   ” I widziałem innego anioła, lecącego przez środek nieba, który miał ewangelię wieczną, aby ją zwiastować mieszkańcom ziemi i wszystkim narodom, i plemionom, i językom, i ludom,… „     Tak więc każdy usłyszy o Chrystusie.  A co z tobą drogi czytelniku ?  Zadając pytanie: ” co z tymi ? „  powinieneś zadać pytanie:  co ze mną ?    Drogi przyjacielu lub przyjaciółko Ty nie możesz powiedzieć „nie słyszałem o Chrystusie” lub „nie wiedziałem nic o Chrystusie” gdyż czytając tę stronkę która jest poświęcona Panu i Bogu Jezusowi Chrystusowi już dowiadujesz się o Nim, jako żywym i realnym Bogu. Także Ty już masz wiedzę i informację o Panu Jezusie Chrystusie i dla Ciebie nie będzie wymówki ani wytłumaczenia że nie słyszałem lub nie wiedziałem o Chrystusie. W 1 liście Piotra 2:6-8 jest napisane: ” Dlatego to powiedziane jest w Piśmie: Oto kładę na Syjonie kamień węgielny, wybrany, kosztowny, A kto weń wierzy, nie zawiedzie się. Dla was, którzy wierzycie, jest on rzeczą cenną; dla niewierzących zaś kamień ten, którym wzgardzili budowniczowie, pozostał kamieniem węgielnym, ale też kamieniem, o który się potkną, i skałą zgorszenia; ci, którzy nie wierzą Słowu, potykają się oń, na co zresztą są przeznaczeni. „  ten kamień węgielny symbolizuje Chrystusa. Dla tych którzy wierzą jest podstawą ich wiary a dla tych którzy nie wierzą w Chrystusa ale słyszeli o Nim i słyszeli wieść zbawienia w Panu Jezusie Chrystusie a jednak nie przyjęli tej wieści i nie zaufali Panu Jezusowi i mimo że dotarła  do nich dobra nowina zbawienia w Panu Jezusie Chrystusie jednak nie przyjęli Bożej miłości prawdy która mogła ich zbawić i to w dniu sądu ostatecznego będzie go osądzało. Pan Jezus Chrystus mówi: ” A jeśliby kto słuchał słów moich, a nie przestrzegał ich, Ja go nie sądzę; nie przyszedłem bowiem sądzić świata, ale świat zbawić. Kto mną gardzi i nie przyjmuje słów moich, ma swego sędziego: Słowo, które głosiłem, sądzić go będzie w dniu ostatecznym;  ( Ew. Jana 12:48 ) Warto więc przyjąć słowa Ewangelii Pana Jezusa Chrystusa aby ono nas w przyszłości nie osadziło żeśmy słyszeli a nie przyjęli, żeśmy wiedzieli a nie uwierzyli. Pan Jezus Chrystus też mówi:  bo ja nie z siebie samego mówiłem, ale Ojciec, który mnie posłał, On mi rozkazał, co mam powiedzieć i co mam mówić. „Ten zaś sługa, który znał wolę pana swego, a nic nie przygotował i nie postąpił według jego woli, odbierze wiele razów. Lecz ten, który nie znał, choć popełnił coś karygodnego, odbierze niewiele razów. Komu wiele dano, od tego wiele będzie się żądać, a komu wiele powierzono, od tego więcej będzie się wymagać. „

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz