wtorek, 2 kwietnia 2024

MIŁOŚĆ DO BOGA = POSŁUSZEŃSTWO BOGU

 Na Facebooku jest taki zapis:

"Jeśli kochasz Pana Jezusa Chrystusa zostaw czerwone serduszko" 

Albo coś w tym stylu:

"Jeśli kochasz Pana Jezusa Chrystusa to w komentarzu napisz  słowo: "Amen."

A co na ten temat mówi sam Pan Jezus Chrystus? Oto odpowiedź samego Pana Jezusa Chrystusa:

 "Jeśli mnie miłujecie, przykazań moich przestrzegać będziecie." 

( Ew. Jana 14:15 )


"Kto ma przykazania moje i przestrzega ich, ten mnie miłuje; a kto mnie miłuje, tego też będzie miłował Ojciec i Ja miłować go będę, i objawię mu samego siebie. … Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, i Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy, i u niego zamieszkamy."  

( Ew. Jana 14:21.23 )

"Jeśli przykazań moich przestrzegać będziecie, trwać będziecie w miłości mojej, jak i Ja przestrzegałem przykazań Ojca mego i trwam w miłości jego." 

 ( Ew. Jana 15:10 )

W pierwszym liście apostoła Jana w rozdziale piątym i trzecim wersecie mamy zapisane takie słowa:

"Na tym bowiem polega miłość ku Bogu, że się przestrzega przykazań jego, a przykazania jego nie są uciążliwe."

 

Miłość do Boga to nie jakieś puste słowne czy na piśmie składane deklaracje, ale to życie podporządkowane BOGU.

Pan Jezus Chrystus jasno i wyraźnie powiedział: 

"Jeśli mnie miłujecie, przykazań MOICH przestrzegać będziecie."

 ( Ew. Jana 14:15 )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz