wtorek, 2 kwietnia 2024

CZY SZALEJESZ NA PUNKCIE JEZUSA ?

Na pewnej stronie internetowej znajduje się taki wpis:

"POLSKA SZALEJE NA PUNKCIE PROROKA...."

Więcej znajduje się na stronie: https://www.facebook.com

Moim zamiarem nie jest  krytykowanie tego człowieka czy osądzanie go lub negowanie urzędu Proroka czy obdarowania proroczego bo niewątpliwie istnieje coś takiego i być może ten człowiek jest używany przez Ducha Świętego natomiast sprowokował mnie opis tego człowieka, który brzmi:


 Lecz kiedy nad człowiekiem jest namaszczenie Ducha Świętego to Boży Duch Święty nigdy nie wywyższa tego człowieka lecz samego Pana JEZUSA CHRYSTUSA a nie tą osobę, którą używa. Jakiś czas temu miałem rozmowę z pewnym człowiekiem, który pochodzi z grupy, która mocno akcentuje osobę Branhama i bardzo mocno przekonywał mnie, że Branham to był Boży prorok i narzędzie w Bożym ręku, ale ja nie chciałem z nim dyskutować czy był, czy nie był narzędziem w ręku Boga, ale załóżmy, że był tym Bożym narzędziem i zadałem mu pytanie: "Na kim mamy polegać na narzędziu, którym posługuje się Bóg czy na samym Bogu, który używa go jako swoje narzędzie ? Oczywiście to raczej już był koniec naszej rozmowy.  

Drodzy mamy oczywiście polegać na BOGU, jako naszym źródle życia, mocy i wszelkich darów duchowych i wszelkich powołań.

Każdy kto prorokuje lub jest w obdarowaniu proroczym lub jest rzeczywiście na urzędzie proroka jest narzędziem w ręku BOGA i to BÓG działa przez taką osobę a nie człowiek sam w sobie jest źródłem tej mocy. O Apostole Pawle mamy taki zapis w Piśmie Świętym:

" Niezwykłe też cuda czynił BÓG przez ręce Pawła tak iż nawet chustki lub przepaski, które dotknęły skóry jego, zanoszono do chorych i ustępowały od nich choroby, a złe duchy wychodziły. "( Dzieje Apostolskie 19:11-12 )

Kto czynił cuda ? Apostoł Paweł ? NIE ! To BÓG czynił cuda przez apostoła Pawła.

 To  DUCH ŚWIĘTY BÓG jest źródłem wszelkiej Bożej mocy i Jego darów.

Najdrożsi moi czytelnicy SZALEJMY NA PUNKCIE JEZUSA CHRYSTUSA nie On będzie dla nas wszystkim i byśmy poza Nim JEZUSEM CHRYSTUSEM świata nie widzieli.

Apostoł Paweł do kościoła Filipian 3 :7-8 napisał: 

"Ale wszystko to, co mi było zyskiem, uznałem ze względu na Chrystusa za szkodę. Lecz więcej jeszcze, wszystko uznaję za szkodę wobec doniosłości, jaką ma poznanie Jezusa Chrystusa, Pana mego, dla którego poniosłem wszelkie szkody i wszystko uznaję za śmiecie, żeby zyskać Chrystusa "

   

BĄDŹMY SZALEŃCAMI JEZUSA CHRYSTUSA I IDŹMY ZA NIM NA 100% 

IDŹMY ZA JEZUSEM CHRYSTUSEM NA CAŁOŚĆ

1 komentarz:

  1. Moja Dusza przylgnęła do Jezusa Chrystusa - na podst. Ps. 63.

    OdpowiedzUsuń