piątek, 25 listopada 2022

SŁOWO JEZUSA NAJWAŻNIEJSZE

W kazaniu na górze Pan JEZUS mówił:

"Słyszeliście iż powiedziano (...) A Ja JEZUS wam powiadam (...)

Aż w pięciu miejscach tak jest to sformułowane w Ewangelii Mateusza 5:22 . 28. 32. 39. 44.

To co mówi Pan JEZUS CHRYSTUS jest ważniejsze od tego, co mówi papież, biskup, ksiądz, pastor czy jakiś inny duchowny lub jakikolwiek człowiek. Słowo Pana JEZUSA jest ważniejsze od wszelkiej ludzkiej tradycji. Sam Pan JEZUS CHRYSTUS mówi:

"On zaś rzekł im: Dobrze Izajasz prorokował o was, obłudnikach, jak napisano: Lud ten czci mnie wargami, ale serce ich daleko jest ode mnie. Daremnie mi jednak cześć oddają, głosząc nauki, które są nakazami ludzkimi. Przykazania Boże zaniedbujecie, a ludzkiej nauki się trzymacie. I mówił im: Chytrze uchylacie przykazanie Boże, aby naukę swoją zachować. " ( Ew.Marka 7:6--9 )

Pan JEZUS odwołuje się do tego stwierdzenia ze Starego Testamentu, które brzmi:

"Złamanie za złamanie, oko za oko, ząb za ząb. Jak okaleczył człowieka, tak mu będzie oddane. " ( 3 Mojż.24:20 )


"A Ja  JEZUS wam powiadam: Nie sprzeciwiajcie się złemu, a jeśli cię kto uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi. "  (Ew.Mat.5:39 )


Słowo Pana JEZUSA CHRYSTUSA góruje nad Starym Testamentem. Nowy Testament jest objawieniem i wypełnieniem się Starego Testamentu.


Słowo Pana JEZUSA jest z nikim nie porównywalne jest najwyższym autorytetem, święte i niepodważalne.

 

 


Zapraszam do wysłuchania w tym temacie rozważania biblijnego, które miało miejsce podczas spotkania w grupie domowej: 

 

 

 

 

Polecam również artykuł pt.: 

"NOWY TESTAMENT OBJAWIENIEM I WYPEŁNIENIEM SIĘ STAREGO TESTAMENTU"
 
który znajduje się na tym blogu i do niego serdecznie zapraszam. Klikając w powyższy tytuł zostaniesz przeniesiony do powyższego artykułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz