wtorek, 18 lutego 2020

TYLKO W JEZUSIE CHRYSTUSIE JEST PEŁNE PRZEBACZENIE I WOLNOŚĆ OD GRZECHU





Bóg mówi: "Ja, jedynie Ja, mo przez wzgląd na siebie zmazać twoje przestępstwa i twoich grzechów nie wspomnę."  (Izaj.43:25)

Dawid powiedział: "Grzech mój wyznałem tobie I winy mojej nie ukryłem. Rzekłem: Wyznam występki moje Panu; Wtedy Ty (BOŻE)odpuściłeś winę grzechu mego." (Ps.32:5)

U Boga jest odpuszczenie twoich grzechów:

" Jeżeli będziesz zważał na winy, Panie, Panie, któż się ostoi? 
 Lecz u Ciebie (u BOGA) jest odpuszczenie, aby się ciebie bano." (Ps.130:3-4)

W pierwszym liście Apostoła Jana mamy zapisane takie słowa:

" Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest BÓG i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości. "  ( 1 Jana 1:9 )


Dlaczego tak ? Ponieważ: "...krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu.(1 list Jana 1:7)


"Chodźcie więc, a będziemy się prawować – mówi Pan! Choć wasze grzechy będą czerwone jak szkarłat, jak śnieg zbieleją; choć będą czerwone jak purpura, staną się białe jak wełna." (Izaj.1:18)

Przyjdź do Jezusa z wyznaniem swoich grzechów a On Ci przebaczy.

Pan Jezus Chrystus powiedział:

"Lecz abyście wiedzieli, że Syn Człowieczy ma moc na ziemi odpuszczać grzechy." (Ew.Mat.9:6)

Tym Synem Człowieczym jest nie kto inny jak nasz Pan JEZUS CHRYSTUS
Przyjdź tylko do Niego i oddaj Mu swoje życie pod Jego kierownictwo, a On wprowadzi Cię do życia wiecznego.

ŻYCIE Z PANEM JEZUSEM CHRYSTUSEM MA PRAWDZIWY SENS I CEL
BO ON SAM NADAJE WŁAŚCIWY SENS I CEL ORAZ KIERUNEK TWEMU ŻYCIU.


1 komentarz:

  1. Na tym polega kłamstwo religii, że ludzie zawierzyli ludziom a nie Bogu. Odpuścić grzechy może jedynie Ten, który za nie poniósł karę, który za nie zapłacił własnym życiem, samemu będąc bez winy. Ksiądz, jak cały ten religijny system, uwikłany jest w kłamstwo i nawet o tym nie wie, a jeśli wie, to jest to znacznie gorzej, bo sąd Boży sobie przygotował, który prędzej czy później przyjdzie. Jedynie poprzez szczere nawrócenie się do Jezusa Chrystusa i narodzenie się na nowo z Ducha Świętego, człowiek może być przez Boga uwolniony od zwodniczych sideł tej, czy innej religii. Wówczas wchodzi na drogę wiary i staje się uczniem i naśladowcą Jezusa. To On jest jedyną drogą do Ojca, jedynym Zbawicielem i jedynym pośrednikiem między Bogiem a człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń