środa, 30 października 2019

INWESTUJ W ŻYCIE WIECZNE

Pan Jezus Chrystus powiedział kiedyś takie słowa:

"Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, że podobni jesteście do grobów pobielanych, które na zewnątrz wyglądają pięknie, ale wewnątrz są pełne trupich kości i wszelakiej nieczystości." (Ew.Mat.23:27)


Te powyższe słowa dzisiaj ciągle aktualne. Niedawno miałem rozmowę z pewnym człowiekiem, który pracuje na cmentarzu,  kopie groby i mówił mi oraz pokazywał  groby a raczej pomniki na tych grobach, które kosztuje nawet 50 tysięcy  złotych i więcej. Powiedział, że dziwi się tym ludziom, że takie drogie pomniki dają robić swoim rodzinom, ponieważ zwłoki w tych grobach pływają a im nie wolno tej wody odpompowywać i ta woda spływa do gleby a ludzie płacą ogromne sumy pieniędzy na jak najdroższy pomnik. Zastanawiające jest po co to? To jest daremne! Skoro tak w tym przypadku zwłoki pływają i zapewne nie jest to miły widok. Czasami mam wrażenie, że ludzie jedni przed drugimi chcą pokazać, że mają ładniejszy i lepszy grób członka swojej rodziny od innego i pysznią się, jak to dbają o tą osobę zmarłą, ale przecież to już nic nie daje tej zmarłej osobie, ona już nie żyje i nic nie możemy jej już pomóc, to jest tylko na pokaz.
Rozumiem, że nie jest dobrze, kiedy grób zarasta chwastami ,żeby jakoś wyglądał dla odwiedzający  by nie rzucał się w oko, jako zaniedbany i źle świadczył o członkach rodziny żyjącej osoby zmarłej.
Ja chciałem tylko, aby nie trzeba było wyrywać ciągle trawy na grobie rodziców i możliwie jak najtańszym kosztem zrobić ten grób, ale to nie ma wpływu na leżące tam ciała rodziców, lecz by jakoś to wyglądało dlatego też, że jest grób w miejscu widocznym dla wchodzących na cmentarz, ale czy to oznacza, że rodziców nie szanuję, czy nie szanowałem bo zrobiłem to możliwie najtaniej? NIE!!! Absolutnie, ponieważ oni są w moim sercu i w mojej dobrej pamięci na zawsze.
Moi drodzy często bywa tak, gdy człowiek zachoruje to nie ma nikogo do pomocy, ale gdy umrze pojawiała się nagle cała rodzina i niby żałuje, ale zaraz potem przechodzi do tematu majątku zmarłej osoby i zaczyna się problem. Generalnie człowiek jest materialistą, osoba w której sercu nie ma Boga. 
Kolejna sprawa to jest wiele grobów na cmentarzu, które ktoś już wykupił i nawet zrobiony jest pomnik, gdzie osoba ta jeszcze żyje, ale już ma gotowy grób na cmentarzu z pomnikiem za duże pieniądze i ma podane imię nazwisko, datę urodzenia tylko czeka jeszcze na datę śmierci, dzień w którym umrze.
Tak wielu  już ma przygotowane miejsce pochówku swego ciała, ale czy ma przygotowane miejsce dla swojej duszy, kiedy ciało umrze? Tak wielu dba o swoje doczesne życie nawet po śmierci, ale czy wiesz, że to nie jest koniec ? Co będzie z tobą w chwili kiedy umrze twoja zewnętrzna powłoka, którym jest ciało co będzie z tobą? Zainwestuj póki czas w to życie duchowe, które jest wieczne i tam już nie ma końca i jeżeli dzisiaj, teraz nie zainwestujesz będziesz żałował lub żałowała tego całą wieczność, pomyśl o tym !
Może myślisz w jaki sposób mam to uczynić ? Odpowiedź jest prosta: PRZYJDŹ DO JEZUSA CHRYSTUSA, ODDAJ MU CAŁE SWOJE ŻYCIE, ABY ON W NIM PANOWAŁ.
Każdy z nas dopuścił się grzechu, chociażby w swoich myślach. Wystarczy, że źle o kimś pomyślałem i już przeciw Bogu zgrzeszyłem w ten sposób i potrzebuje kogoś, kto by mnie uratował z tego stanu rzeczy i tym kimś jest sam Pan JEZUS CHRYSTUS, On przyszedł nas uratować od grzechu i przeniósł na z królestwa złego, czyli rządzi zło do królestwa dobrego, gdzie rządzi dobro a tym Dobrem jest niebiański Ojciec - BÓG, który jest także MIŁOŚCIĄ.
W niebie znajdą się tylko ci, którzy świadomi swojej nędzy grzeszności zrozumieli, odczuli że potrzebują Zbawiciela, którym jest Pan JEZUS CHRYSTUS.
Drogi czytelniku zadbaj o swoje zbawienie i uchwyć JEZUSA CHRYSTUSA , jako tego, który jest twoim Panem , Bogiem i Zbawicielem. 
Sam Bóg - Zbawiciel mówi:

"Do mnie się zwróćcie, wszystkie krańce ziemi, abyście były zbawione, bo Ja jestem Bogiem i nie ma innego."  (Izaj.45:22)


" ...tego, który do mnie przychodzi, nie wyrzucę precz; " - Pan Jezus Chrystus.


(Ew.Jana 6:37)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz