poniedziałek, 6 maja 2019

JEDYNOZBAWCZY KOŚCIÓŁ JEDYNY POSIADAJĄCY PRAWDĘ - CZY JEST TAKI KOŚCIÓŁ ?

Na jednym z profili strony facebookowej pewnego kościoła był taki zapis:
" Jesteśmy najzdrowszym doktrynalnie i najklarowniejszym relacyjnie, chrześcijańskim ruchem w Polsce."
 Zastanawiający jak dla mnie wpis. Generalnie to chyba każdy kościół uważa, że ma najlepszą, najzdrowszą głoszoną naukę i jest najprawdziwszym kościołem, najbliższym Bogu. No, może są jakieś wyjątki, gdzie niektóre wspólnoty nie uważają się, jako jedynozbawcze ugrupowanie, posiadające jedyną prawdziwą , najprawdziwszą prawdę, a reszta to błądzi i żyje w kłamstwie.
Mnie osobiście takie podejście do sprawy przeraża. Ja nie uważam, że moja lokalna społeczność (Kościół)  jest jedynie prawdziwa i wszyscy, którzy do niego nie należą idą na potępienie. Absolutnie NIE!!! Bo zbawienie nie jest w ogóle w religii, w takim czy innym kościele. Zbawienie jest w osobie Pana Jezusa Chrystusa. Już o tym pisałem >>> TUTAJ <<<


Musimy zrozumieć, ze każdy kto przyszedł do Boga, Pana Jezusa i oddał Mu swoje życie pod Jego panowanie, przyjmując Jezusa Chrystusa do swojego serca. A czym to jest napisałem
>>> TUTAJ <<< jest dzieckiem Bożym.
My, którzy, każdy indywidualnie w swoim sercu uczyniliśmy Jezusa Chrystusa swoim Zbawicielem i Panem tworzymy wzajemnie jedną Bożą rodzinę, jako Bracia i Siostry w Chrystusie o czym pisałem  w artykule pt.:"

"Co znaczy określenie "BRACIA I SIOSTRY W CHRYSTUSIE"

I to jest prawdziwy Kościół bez względu na denominację, bo każdy kto uznał w swoim życiu, jako Zbawcę, Pana i Władcę JEZUSA CHRYSTUSEM jest dzieckiem Boga (synem i córką)
Łączy nas jedno DNA to jest BOŻE DNA Święta Krew Pana Jezusa Chrystusa.
Niezależnie od tego, kto jaki ma szyld swojego związku wyznaniowego, jak jego lokalna wspólnota się nazywa i czy w ogóle ma nazwę, najważniejsze jest, że należy do Chrystusa i wywyższa Jego Imię i pozwala Jego Świętemu Bożemu Duchowi Chrystusowemu rządzić i daje się Jemu prowadzić i szanuje Jego Osobę i czci Go na każdy okazując Mu posłuszeństwo.

 Pamiętajmy o pokorze przed Bogiem i najbliższy Bogu jest ten, kto uważa drugiego za wyżej stojącego, za lepszego od siebie.

" I nie czyńcie nic z kłótliwości ani przez wzgląd na próżną chwałę, lecz w pokorze uważajcie jedni drugich za wyższych od siebie." (Filip.2:3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz