sobota, 4 maja 2019

CZY PRZYNALEŻNOŚĆ DO UGRUPOWANIA RELIGIJNEGO JEST KONIECZNA DO ZBAWIENIA ?

Na facebooku zadał ktoś takie pytanie:

Niektórzy uważają, że aby znaleźć się w królestwie Bożym trzeba przynależeć do jakiejś grupy wyznaniowej, a to nie tylko do "jakiejś" ale do konkretnej bo jeżeli ktoś przynależy do innej niż tej tak zwanej "prawdziwej" nie może być zbawiony. To nie jest nieprawda!
Żaden kościół, żadna grupa nie monopolu na zbawienie, bo zbawienie nie jest w jakieś religii, ale w Osobie i tą Osobą jest sam Pan JEZUS CHRYSTUS i tylko, jedynie i wyłącznie jest nasze zbawienie, nasz ratunek, ocalenie w Nim. 
Anioł Boży przemówił do Józefa takie słowa:
"A urodzi syna i nadasz mu imię JEZUS; albowiem On ZBAWI lud swój od grzechów jego." (Ew.Mat.1:21)
Pan Jezus Chrystus już tego dokonał. Zbawienie się dokonało. Pan JEZUS ZBAWIŁ powiedział przed swoją śmiercią: "WYKONAŁO SIĘ" (Ew.Jana 19:30)
Pan Jezus Chrystus sam powiedział:
"Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie." (Ew.Jana 14:6)
On jest Pan Jezus Chrystus jedyną drogą i jedynymi drzwiami do Bożego królestwa.
"Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, Ja jestem drzwiami dla owiec. Ja jestem drzwiami; jeśli kto przeze mnie wejdzie, zbawiony będzie..." (Ew. Jana 10:7.9)
Tak więc jedynym Zbawicielem jest Pan Jezus Chrystus i tylko przez Niego dostępujemy zbawienia, On wziął na siebie każdy nasz grzech, a Jego świętością zostaliśmy uświęceni, usprawiedliwieni, uniewinnieni, uznani za godnych królestwa Bożego  dzięki Panu Jezusowi Chrystusowi i w Chrystusie Jezusie,  poprzez to, co dla nas dokonał Pan Jezus Chrystus Jego dzieło poświęcenia się za nas i z miłości do nas  na ołtarzu krzyża jesteśmy zbawieni. On oddał za nas swoje życie i dla nas zmartwychwstał, abyśmy mogli z Nim mieć relację, jako z żywym pełnym miłości Bogiem.
W księdze Dziejów Apostolskich mamy zapisane takie słowa:
" I nie ma w nikim innym zbawienia; albowiem nie ma żadnego innego imienia pod niebem, danego ludziom, przez które moglibyśmy być zbawieni." (Dzieje Ap.4:12) - TYLKO JEZUS CHRYSTUS.
Tak więc jedyna przynależność, jaka nas ratuje przed piekłem i przenosi do królestwa Bożego to Osoba Pana Jezusa Chrystusa. Jeżeli być zbawiony czy zbawiona to przyłącz się do Pana Jezusa Chrystusa. Jeżeli chcesz wiedzieć w jaki sposób to uczynić? To zapraszam do artykułu pt.:"

"PRZYŁĄCZ SIĘ DO JEZUSA


Kliknij w powyższy tytuł artykułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz