piątek, 29 marca 2013

WDZIĘCZNOŚĆ BOGU ZA WOLNOŚĆ

Wczoraj oglądając program „Bliżej” Jana Pospieszalskiego na temat prześladowań chrześcijan wierzących w Boga i kochających Pana Jezusa Chrystusa w różnych rejonach świata naszego globu uświadomiłem sobie, że my tutaj w Polsce mamy się jak w niebie, gdzie możemy swobodnie wyznawać naszą wiarę w naszego Pana i Zbawiciela Jezusa Chrystusa i nikt nas za to nie morduje i mam kochani moi bracia i siostry w Panu Jezusie Chrystusie wrażenie, że nie jesteśmy tego świadomi jak mamy się dobrze i tak naprawdę brakuje w naszych sercach wdzięczności do Boga i zamiast tego, to wierzący zamiast wspólnie cieszyć tą wolność, która obecnie mamy i wspólnie razem się modlić, bo wszak jesteśmy braćmi i siostrami w Chrystusie i jako jedna Boża rodzina powinniśmy się łączyć w Bożej miłości i nie mam absolutnie tutaj na myśli ekumenii. Czas porzucić swoje wzajemne uprzedzenia do siebie i zacząć realizować wolę Bożą, a wola Boża jest jedna: Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłował. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie.” 
(Ew. Jana 13:34-35)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz