środa, 16 października 2013

KRZYŻ CZY PAL?

Niektórzy ludzie dyskutują, czy Pan Jezus umarł na palu, czy na krzyżu i tym podobne polemiki, a dla mnie to nie ma znaczenia, czy to była jedna belka, czy dwie razem skrzyżowane. Chociaż fakty historyczne potwierdzają, że umarł na krzyżu, bowiem rzymianie krzyżowali, ale to tak na marginesie. Dla mnie liczy się, że Pan Jezus Chrystus wziął na siebie nasze grzechy i winy. Umarł za mnie i dla mnie zmartwychwstał, bym mógł mieć społeczność z żywym i realnym Bogiem. Chrystus wziąwszy na siebie naszą niesprawiedliwość własną sprawiedliwością nas usprawiedliwił. Chrystus Pan zbawił mnie i także wziął na siebie moje choroby i cierpienia. Wyciągnął z pod władzy i panowania grzechu pod panowanie Boga. Z pod panowania szatana pod panowanie Boga i przeniósł mnie z królestwa ciemności do królestwa światłości i to się dla mnie liczy i to jest dla najważniejsze. Ludzie wierzący dziś dyskutują, czy Pan Jezus umarł na krzyżu czy na palu? To tylko tylko strata cennego czasu i ludzie, którzy ciągle o tym myślą i dyskutują prowadząc różne polemiki i sprzeczają się przy tym, to tak naprawdę mijają się z celem, którym jest zbawienie. Tak naprawdę ludzie jednej i drugiej opcji, czyli stojący za tym, że Chrystus umierał na palu, inni na dwóch belkach z sobą skrzyżowanych mogą rozminąć się ze swoim zbawieniem i nawet nie tylko nie wejść do królestwa Bożego, ale nawet nie ujrzeć królestwa Bożego.
Polecam tematy artykułów:
- KRZYŻ
-MYLNE POJĘCIE KRZYŻA – Wizerunek krzyża, a prawdziwy krzyż
- KRZYŻ PRZED PAŁACEM PREZYDENCKIM
- WYDARZENIE NA SKALĘ ŚWIATOWĄ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz