środa, 16 października 2013

GDZIE BĘDZIE RAJ?

W RAJU NA NIEBIE CZY NA ZIEMI?

Ludzie zadają pytanie: „Gdzie będzie ten raj?” Niektórzy powiadają, że raj będzie na ziemi inni, że na niebie. Otóż dla mnie to nie ma znaczenia, bowiem gdzie jest Chrystus tam jest raj. Dla mnie najważniejsze jest by być z Chrystusem, a miejsce jest najmniej istotne. Sam Pan Jezus Chrystus mówi:W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli.”  (Ew.Jana 14:2-3) I to jest najważniejsze: abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli.” Dla mnie nie ważne miejsce, ale ważne z kim. Pan Jezus Chrystus, i to istotą rzeczy. Gdzie Pan Jezus Chrystus tam jest raj i to jest sedno sprawy. Być tam, gdzie jest Pan Jezus Chrystus, być razem z Nim i to jest raj. Oto Chrystus jest życiem, zbawieniem, rajem wiecznego szczęścia i radości. To w Panu Jezusie Chrystusie mamy raj raj, swoje zbawienie i swoje życie. Apostoł napisał: Albowiem dla mnie życiem jest Chrystus   (Filip.1:21). Być z Panem Jezusem Chrystusem wiecznie to jest niekończący się, wieczny raj i przeżywanie nieustannie najwyższego wymiaru radości i przebywanie w Bożej miłości. W Piśmie Świętym jest napisane: Bóg jest miłością.”  Czytamy tutaj Bożą prawdę o tym, że Bóg jest miłością. Przebywanie w Bożej obecności to przebywanie w miłości, i to w Bożej miłości, którym jest sam Pan Jezus Chrystus, a piekłem jest oddalenia od tego źródła miłości i radości. Jest to oddalenie się od Pana, to oddalenie od źródła miłości, radości życia, wiecznego raju, bo wszystko to jest w Bogu. Pan Jezus Chrystus jest miłością, radością i wiecznym rajem. Raj to osoba, a  tą osobą jest Pan JEZUS CHRYSTUS. Pamiętajmy na słowa: Niechaj się nie trwoży serce wasze; wierzcie w Boga i we mnie wierzcie! W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce.A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli.”  (Ew.Jana 14:1-3).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz