poniedziałek, 11 marca 2013

BÓG STWÓRCĄ

Nic samo z siebie nie powstało, wszystko ma swego konstruktora. Komputer dzięki któremu czytasz ten artykuł nie powstał sam z siebie. Dom ma swego budowniczego, który go zbudował.Samochód ma swego producenta, który go wyprodukował i tak człowiek ma swego stwórcę, który go stworzył, a którym jest Bóg. Nic nie powstało na zasadzie jakieś wybuchu czy ewolucji.Na pewnym portalu internetowym pisząc na czacie z człowiekiem, który starał się udowodnić mi, że człowiek pochodzi od małpy i prowadząc z nim rozmowę pisałem do niego tak: „Ja myślałem, że rozmawiam z człowiek a okazuje się, że rozmawiam z małpą, która przemówiła ludzkim głosem. Możesz mi powiedzieć z jakiego gatunku małpy jesteś?” Człowiek ten w końcu się na mnie obraził, że go poniżam porównując do małpy. I piszę mu: „Przecież Ty sam to powiedziałeś”. Widzicie jaka tutaj jest jest hipokryzja i zakłamanie? Totalna paranoja i samozaprzeczenie. Patrząc na otaczającą nas przyrodę dostrzegać dzieło Boże: „Niebiosa opowiadają chwałę Boga, A firmament głosi dzieło rąk jego. Dzień dniowi przekazuje wieść, A noc nocy podaje wiadomość. Nie jest to mowa, nie są to słowa, Nie słychać ich głosu.. A jednak po całej ziemi rozbrzmiewa ich dźwięk I do krańców świata dochodzą ich słowa….” (Psalm 19:2-5).
„Ponieważ to, co o Bogu wiedzieć można, jest dla nich jawne, gdyż Bóg im to objawił Bo niewidzialna jego istota, to jest wiekuista jego moc i bóstwo, mogą być od stworzenia świata oglądane w dziełach i poznane umysłem, tak iż nic nie mają na swoją obronę.” (Rzym.1:19-20)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz