piątek, 16 listopada 2012

ZA WSZYSTKO DZIĘKUJCIE

„Za wszystko dziękujcie; taka jest bowiem wola Boża w Chrystusie Jezusie względem was.” (1Tesal.5:17)
Natomiast w przekładzie Biblii Tysiąclecia ten tekst tak brzmi: „W każdym położeniu dziękujcie, taka jest bowiem wola Boża w Jezusie Chrystusie względem was.”
-Za wszystko
-W każdym położeniu
W tłumaczeniu Biblii 1000-lecia jest napisane, ze w każdym położeniu a we współczesnym przekładzie Nowego Testamentu w parafrazie „Słowo Życia” jest tak napisane: „W każdym położeniu bądźcie wdzięczni bez względu na okoliczności.”
Łatwo się dziękuje Bogu za dobre chwile, ale kiedy przychodzą doświadczenia, już znacznie trudniej, ale moi drodzy czytelnicy myślę, ze możemy dziękować Bogu za to, że On nas przez to wszystko przeprowadza i że mimo ciężkich chwil dziś nadal jesteśmy z Panem. Ja też przechodzę trudne i bardzo ciężkie chwile, ale dziękuję Bogu i jestem wdzięczny, za to, że On przeprowadza i że jest ze mną w najtrudniejszych chwilach mojego życia i mimo tego,że nie zawsze Go czuję. Dlaczego? Ponieważ wiarą mamy kroczyć a nie uczuciami, czy emocjami- 2 Korynt.5:7 „gdyż w wierze, a nie w oglądaniu pielgrzymujemy.” To Boże Słowo ma być podstawą i fundamentem naszej wiary, a nie uczucia, które zawodne. Pan powiada: „Choćbyś nawet szedł ciemną doliną, Ja będę z tobą” -Ps.23:4 oraz „Gdy będziesz przechodził przez wody, będę z tobą, a gdy przez rzeki, nie zaleją cię; gdy pójdziesz przez ogień nie spłoniesz, a płomień nie spali cię.Bo Ja, Pan, jestem twoim Bogiem, Ja, Święty Izraelski, twoim wybawicielem..” (Izajasza 43:2-3). Jest takie świeckie przysłowie, ale uważam, że jest w nim wiele prawdy i co najważniejsze, biblijne, mianowicie, „że co cię nie zabije to cię wzmocni” bo po każdym doświadczeniu jeżeli przechodzi z Panem Bogiem i dziękuję Mu, że mimo trudnych chwil znowu wyszło słońce, to jest to pewnego rodzaju zwycięstwo, że człowiek nie poddał się presji. Szlifowanie jest bolesne, lecz później wydaje błogi owoc sprawiedliwości, jak powiada list do Hebrajczyków 12:12. Niedługo zakończy się 2012 rok i chociaż jeszcze pozostało półtora miesiąca i jeszcze wiele się może wydarzyć w tym okresie to jednak powinniśmy dziękować Bogu, mimo, ze to może był bardzo ciężki rok, to jednak Pan Jezus Chrystus pozwolił przeżyć.Ja uważam,że każdym dzień i noc przespaną, bądź nie przespaną powinniśmy dziękować, że przeżyliśmy. Pamiętajmy, że mamy bez względu na okoliczności i w każdym położeniu mamy być wdzięczni Bogu.
Zachęcam również do artykułu: https://jedynadroga.blogspot.com/2017/12/szacunek-dla-boga.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz