poniedziałek, 29 lipca 2024

NAMAWIANIE DO ZŁEGO

 Może byłeś lub byłaś namawiana do złego. 

Do złego namawia nas szatan, ale może też namawiać nas drugi człowiek do złego czynu. Trzeba sobie sobie na początek odpowiedzieć na pytanie: Skąd mogę wiedzieć co jest dobre, a co zle?

Można sobie odpowiedzieć, że to sprawa sumienia. I tak i nie, bo sumienie człowieka może być też wykrzywione.  A więc skąd mogę wiedzieć co jest dobre, a co złe? 

Oczywiście czytając Pismo Święte możemy dojść do takiego wniosku, a szczególnie Nowych Testament. 

Kiedy z modlitwą w sercu i na ustach czytamy Biblię z Bożym Duchem Świętym możemy dzięki Jego objawieniu dojść do takiego poznania. Kiedy skałą naszego życia będzie CHRYSTUS a Jego fundamentem są nauki Pana Jezusa Chrystusa wtedy będziemy mieli rozeznanie prawdy od kłamstwa, faktów od mitów. Teraz pozostaje nam nasza decyzja. Czy za poznaną PRAWDĄ od BOGA pójdziemy czy wybierzemy kłamstwo szatana.

Niedawno spotkałem z taką sytuacją, że pewien człowiek namawiał mnie do tego bym skłamał. Oczywiście nie zgodziłem się na jego propozycję co spowodowało wrogie zachowanie tej osoby w stosunku do mnie, a wydawało mi się, że to jest mój przyjaciel.  

A co mówi w takiej sytuacji Pismo Święte? 

W księdze przypowieści Salomona 1:10 zapisane są takie słowa: 

"Synu mój, jeżeli chcą cię zwabić grzesznicy, NIE daj się!"

I to jest słowo od BOGA dla mnie i dla Ciebie drogi Czytelniku!

NIE DAJ SIĘ ZŁU !

IDŹ ZA TYM CO DOBRE !

NIE DAJ SIĘ NAKŁONIĆ DO KŁAMSTWA !

ŻYJ W PRAWDZIE !


Pan Jezus Chrystus powiedział:

"Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa." - Ew.Jana 8:44

Pan Jezus Chrystus mówi tutaj w powyższym tekście o szatanie. To szatan jest kłamcą i to on wymyślił kłamstwo i sam kłamie. 

Nie żyj więc w kłamstwie bo Jezus jest Prawdą. Sam Pan Jezus Chrystus mówi:

" Ja jestem droga i PRAWDA, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie." - Ew.ana 14:6

Apostoł Paweł napisał:

"Jeśliście tylko słyszeli o nim i w nim pouczeni zostali, gdyż PRAWDA jest w JEZUSIE".  - Efez.4:21

ŻYJ PRAWDĄ !

ŻYJ W PRAWDZIE !

POSTĘPUJ W PRAWDZIE !

MÓW PRAWDĘ !

Niech dobry Bóg Ci w tym dopomoże.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz