czwartek, 26 stycznia 2023

BYM PRZYPADKIEM BĘDĄC ZWIASTUNEM SAM NIE BYŁ ODRZUCONY

"Ja tedy tak biegnę, nie jakby na oślep, tak walczę na pięści, nie jakbym w próżnię uderzał ale umartwiam ciało moje i ujarzmiam, bym przypadkiem, będąc zwiastunem dla innych, sam nie był odrzucony." ( 1 list do Koryntian 9:26-27 )

Słowo "odrzucony" w innych przekładach Pisma Świętego jest tłumaczone też jako "niezdatny", "niewypróbowany" "zdyskwalifikowany" .

Można głosić Ewangelię, mówić innym o Panu Jezusie Chrystusie, nauczać z Biblii a samemu nie trafić do Bożego królestwa.

Apostoł Paweł w drugim liście do Koryntian 9:13 napisał:

" Doznawszy dobrodziejstwa tej służby, chwalić będą Boga za to, że podporządkowujecie się wyznawanej przez siebie ewangelii Chrystusowej i za szczerą wspólnotę z nimi i ze wszystkimi;"

 Możemy uczyć innych ludzi prawd Bożych a sami w nich nie chodzić.


 Możesz wyznawać ustami JEZUSA PANEM, ale życiem swym temu przeczyć. Możesz przyznawać do JEZUSA a jednocześnie zaprzeczać temu. W liście do Tytusa 1:16 mamy tak napisane:

" Utrzymują, że znają Boga, ale uczynkami swymi zapierają się go, bo to ludzie obrzydliwi i nieposłuszni, i do żadnego dobrego uczynku nieskłonni. "

 

 Cóż z naszego mówienia o Nim skoro nie żyjemy z Nim, z Panem Jezusem Chrystusem na co dzień ?

Co z naszego mówienia o Bogu skoro idziemy w przeciwnym do Bożego kierunku w naszym życiu ?

Cóż, że ustami naszymi przyznajemy się do Pana Jezusa Chrystusa, ale ignorujemy to co nasz Pan Jezus Chrystus do nas mówi ?

Może szczycimy się tym, że znamy Boży dekalog na pamięć , czyli dziesięcioro przykazań a jednocześnie go nie przestrzegamy. Wystarczy złamać jedno z dziesięciu przykazań i jesteśmy winni wszystkich. W liście Jakuba 2:10 mamy zapisane takie słowa:

"Ten bowiem, kto przestrzega całego Prawa, a przekroczy tylko jedno z przykazań, ponosi taką sama winę jak ten, kto złamał wszystkie przykazania."  [Słowo Życia NT,]

 Pan JEZUS CHRYSTUS powiedział:

Jeśli mnie miłujecie, przykazań moich przestrzegać będziecie. "  ( Ew. Jana 14:15 )

 "Kto ma przykazania moje i przestrzega ich, ten mnie miłuje;...."   ( Ew. Jana 14:21 )

 "Jeśli kto mnie miłuje, słowa mojego przestrzegać będzie, .... " ( Ew. Jana 14 : 23 )

"Na tym bowiem polega miłość ku Bogu, że się przestrzega przykazań jego, a przykazania jego nie są uciążliwe." ( 1 list Jana 5:3 )

 

Prawdą jest to, że nie jest to żadnym ciężarem, ale radości bo gdy czynione jest coś z MIŁOŚCI to czynione jest z RADOŚCIĄ dla tej Osoby.  Mowa tu jest o BOGU.

W Psalmie 40: 9 w tłumaczeniu Biblii Tysiąclecia tak ten tekst jest oddany:

 " Jest moją radością, mój Boże, czynić Twoją wolę, a Prawo Twoje mieszka w moim wnętrzu. "

 

Polecam do wysłuchania: 

 

 

 

 

 

 

 

Drogi czytelniku NAPRAWDĘ nawróć się całym sercem do BOGA i żyj z Nim nieprzerwanie cały czas, na każdy dzień, od rana do wieczora od wieczora do rana 24 godziny na dobę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz