wtorek, 16 listopada 2021

LUDZKOŚĆ POTRZEBUJE ZAWRÓCIĆ DO BOGA

Wszyscy, każdy człowiek potrzebuje BOGA. Żyjemy w trudnym i niepewnym okresie czasu i tylko BÓG może to wszystko zmienić, ale ludzie nie biorą pod uwagę BOGA. System tego świata nie uznaje władzy i autorytetu BOGA. Ludzie zmierzają w kierunku piekła i nie chcą nawrócić się do BOGA, a potem dziwią się, że tyla zła jest na tym świecie, ale nie chcą BOGA i jeszcze oskarżają o wszystko BOGA.

W Przypowieściach Salomona w 19 rozdziale i 3 wersecie zapisane są takie słowa:

" To głupota prowadzi człowieka na manowce, a potem jego serce wybucha gniewem na Pana."

W księdze proroka Micheasza 6:3-4 BÓG mówi:

" Ludu mój! Cóż ci uczyniłem? I czym ci się uprzykrzyłem? - Odpowiedz mi! Wszak wyprowadziłem cię z ziemi egipskiej i z domu niewoli wykupiłem cię, posłałem przed tobą Mojżesza, także Aarona i Miriam. "

BÓG wyprowadził swój lud z niewoli egipskiej i gdyby słuchali BOGA i postępowali według tego co mówił BÓG ich życie potoczyło by się inaczej.

BÓG mówi:

" O, gdyby usłuchał mnie lud mój, O, gdyby Izrael chodził drogami moimi! Wnet poskromiłbym nieprzyjaciół ich I zwróciłbym rękę przeciwko ich wrogom. "( Ps.81:14-15 )


O gdyby ludzie, każdy człowiek słuchał BOGA nie byłoby zła i tyle krzywdy na ziemi.

To człowiek jest winny, że odrzuca BOGA a potem ma pretensję o całe zło, które dzieje się na ziemi, a przecież gdyby człowiek przyjął BOGA do swojego serca oddając Mu kierownictwo  nad sobą  świat i życie każdego poszczególnego człowieka wyglądało by inaczej.

W 1 liście Jana 4 mamy takie słowa zapisane:

" Kto nie miłuje, nie zna Boga, gdyż BÓG jest MIŁOŚCIĄ. A myśmy poznali i uwierzyli w miłość, którą Bóg ma do nas. BÓG jest MIŁOŚCIĄ a kto mieszka w miłości, mieszka w Bogu, a Bóg w nim." 

( 1 List  Jana 4:8.16)



Ta MIŁOŚĆ ma  imię JEZUS CHRYSTUS

 

 To Pan JEZUS CHRYSTUS jest MIŁOŚCIĄ. W Panu Jezusie Chrystusie Bóg jako Ojciec objawił  i okazał  swoją miłość do człowieka trzeba się jej tylko uchwycić tej miłości Bożej.

Pan Jezus Chrystus jest tym Bogiem, którego mamy się uchwycić i trzymam się Go każdego dnia i każdej nocy 24 godziny na dobę od rana do wieczora od wieczora do rana.

" Wiemy też, że Syn Boży przyszedł i dał nam rozum, abyśmy poznali tego, który jest prawdziwy. My jesteśmy w tym, który jest prawdziwy, w Synu jego, Jezusie Chrystusie. On JEZUS CHRYSTUS jest tym prawdziwym BOGIEM i życiem wiecznym. "  ( 1 list Jana 5:20 )


 



1 komentarz:

  1. i jeszcze jeden fragment:
    "(...) Potwierdzają to pisma Proroków, którzy powiedzieli: Pewnego dnia łaskawie przyprowadzę was z powrotem i odbuduję zniszczony przybytek Dawida. Naprawię jego zniszczenia i znowu go odnowię. Tak, aby w ten sposób wszyscy inni ludzie mogli znaleźć Pana, tak samo wszystkie narody, u których zostało wezwane Moje Imię. Tak mówi Pan. On spełnia to wszystko, co zaplanował od wieczności."
    Z Dziejów Apostolskich 15:15-18

    OdpowiedzUsuń