środa, 25 marca 2020

KOŚCIÓŁ FUNKCJONUJE

To, że w obecnym czasie jest powstrzymanie zgromadzeń w tym również Kościoła nie znaczy, że Kościół nie działa.
Kościół żyje i dalej w tym społeczeństwie funkcjonuje mimo, że teraz publicznie się nie gromadzi to jednak trwa w modlitwie a wierni Chrystusowi mają z sobą kontakt w dobie XXI wieku nie jest o to trudno. Jest internet, telefon, ale co najważniejsze Kościół jest aktywny w świecie duchowym, który się modli do Boga, czyta Boże słowo ma relacje z Bogiem a nawet pości. Kościół nie ogranicza się do budynku czy miejsca.
Kościół to nie są mury budynku czy nazwa grupy lub jakaś organizacja, ale Kościół to organizm, ciało Chrystusa, który składa się z ludzi a jego głową jest Chrystus.


Takiego Kościoła szatan nie przemoże. Sam Pan Jezus Chrystus powiedział:


"Oświadczam ci, ty jesteś kamieniem, a na tej skale zbuduję mój Kościół i potęga śmierci nie zdoła go pokonać".

(Ew.Mat.16:18)

(Przekład Literacki, tłumaczenie Ewangelicznego Instytutu Biblijnego)

W niektórych tłumaczeniach  jak chociażby w Biblii Warszawskiej zwanej też brytyjką ten werset tak brzmi:

A ja ci powiadam, że ty jesteś Piotr, i na tej opoce zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne nie przemogą go."

Słowo "Piotr" pochodzi od greckiego słowa "Petros"πετρος znaczący "odłamek skalny" czyli "kamyk" Natomiast "Petra" oznacza Skała πετρα .

A jak wiadomo skała jest BÓG a nie człowiek.

"Pan żyje! Nich będzie błogosławiona skała moja! Niech będzie wywyższony Bóg, mój Zbawiciel!"(Ps.18:47)

" W Bogu zbawienie moje i chwała moja; Skała mocy mojej, ucieczka moja jest w Bogu."
(Ps.62:8)

" Dawidowy. Błogosławiony Pan, skała moja! On zaprawia ręce moje do walki, Palce moje do boju! "
(Ps.144:1)

"A chcę, bracia, abyście dobrze wiedzieli, że ojcowie nasi wszyscy byli pod obłokiem i wszyscy przez morze przeszli. I wszyscy w Mojżesza ochrzczeni zostali w obłoku i w morzu, i wszyscy ten sam pokarm duchowy jedli, i wszyscy ten sam napój duchowy pili; pili bowiem z duchowej skały, która im towarzyszyła, a skałą tą był Chrystus."

( 1 list Ap.Pawła do Koryntian 10:1 - 4 )


Skała nie jest Apostoł Piotr lecz Chrystus i na tej skale mamy budować nasze życie i to jest fundament na którym ma być wzniesiony Kościół, Kościół który jest Kościołem Pana Jezusa Chrystusa. Tak więc Kościoła Bożego szatan nie może pokonać bowiem musiałby się zmierzyć z samym Bogiem a to jest niemożliwe, ponieważ szatan na starcie jest przegrany wobec Boga.

Drodzy czytelnicy Kościół dalej działa i jest aktywny pomimo tego, że w tym momencie nie ma możliwości się gromadzi to nie jednak jest istnieje i działa pozornie niewidoczny jednak w świecie duchowym dostrzegalny i jest aktywny.



Polecam więcej na temat Kościoła >>> TUTAJ <<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz