wtorek, 15 stycznia 2019

WOŚP - Jerzy Owsiak

Znów w mediach społecznościowych rozgorzała dyskusja i wręcz przepychanki pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami "Wielkiej  Orkiestry Świątecznej Pomocy" a może osoby Jerzego Owsiaka i te podziały niestety mają miejsce także wśród Odrodzonych Chrześcijan wierzących Biblijnie, jak sami o sobie świadczą. W żadnym wypadku nie jestem Adwokatem Jerzego Owsiaka, ani też jego prokuratorem, ani żadnego innego poszczególnego człowieka, osoby bo nie moja to rzecz sądzić drugiego człowieka, lecz Boga, ja tylko wyrażam swoją opinię. Mogę jednak napisać, że zbiórka "WOŚP" przyniosła wielką korzyść dla szpitala w miejscowości mojego zamieszkania szczególnie dla oddziału szpitalnego "Geriatria" gdzie zakupiono łóżka i inny sprzęt medyczny, który miałem okazję zobaczyć będąc w odwiedzinach u chorej osoby. Wiem też z opinii innych osób, rodziców, gdzie darowany sprzęt medyczny w pewnym sensie uratował ich maleńkie dziecko. Ja tylko cytuje osoby, które tak się wyraziły. Jakiś czas temu byłem w hospicjum z oddziałem Paliatywnym na którym znajdowały się osoby z chorobą nowotworową, gdzie też znajdował się sprzęt medyczny tej Akcji Cóż mogę na to powiedzieć ? Takie są fakty, które widziałem osobiście.


FESTIWAL WOODSTOCK




Co do tego, to rzeczywiście, że wiele zła tam się dzieje i to jest bardzo smutne :-(
Z jednej strony dobra inicjatywa pomagania chorym starszym osob oraz chorym dzieciom a z drugiej strony niszczenie zdrowia i życia młodym ludziom, gdzie podczas tej imprezie są narkotyki, alkohol i imme tym podobne rzeczy i to jest BARDZO ZŁE trzeba nazwać prawdę po imieniu. Sam się temu dziwię, ale wierzę, że gdyby Jerzy Owsiak narodził się z Bożego Ducha Świętego Chrystusowego na nowo wiedziałby, że tego typu Festiwal niesie niszczycielskie skutki w duszach tych młodych ludziach, ale ja nie mam prawa potępiać. Przyznaję, nie rozumiem tego do końca, aczkolwiek nie można z drugiej strony zaprzeczyć, że działalność WOŚP niesie pomoc jej potrzebującym.
Pozostawiam Wam do przemyślenia ten temat. Oczywiście bez potępiania człowieka.



Zapraszam do wypowiedzi na temat Jerzego Owsiaka Dra n. med. Leszeka Bęca specjalista kardiochirurg Herz-Zentrum Bodensee Konstancja, Niemcy:

Kliknij >>> TUTAJ <<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz