niedziela, 21 października 2018

ZBAWICIEL JEST JEDEN - TY NIE ZBAWISZ ŚWIATA

"Bo skądże wiesz, żono, że zbawisz męża? Albo skąd wiesz, mężu, że zbawisz żonę?
(1 Korynt.7:16)


Chociaż ten konkretny tekst mówi o małżeństwie to wierzę, ze tyczy się każdego i każdej innej sytuacji. Znam historię człowieka, który bardzo chciał zbawienia pewnej bezdomnej uzależnionej od alkoholu i narkotyków kobietę i tak bardzo się w to zaangażował, ze na tym ucierpiało jego małżeństwo i doszło do tego, ze związek ten się rozpadł i na ten wtedy czas ta kobieta się nie nawróciła a jego rodzina się rozpadła.
Także i ja miałem kilka takich przypadków, kiedy chciałem bardzo zbawienia człowieka i pomóc mu i doszło do tego, że tak naprawdę "zapomniałem", że Zbawiciel jest jeden JEZUS CHRYSTUS a nie ja, je nie jestem Chrystusem Jezusem by móc zbawić człowieka, ale takim Zbawicielem jest tylko Pan Jezusem Chrystus. Doszło do tego, że i ja duchowo zacząłem upadać i potrzebowałem pomocy i zrozumiałem, że nie mam wchodzić w rolę Zbawiciela, którym jest tylko i wyłącznie Pan Jezus Chrystus. Tylko Chrystus poszedł na krzyż nikt inny.
Nikt z nas nie zbawi członków swojej rodziny, znajomych czy obcych bliskich czy dalszych, jeżeli sami nie zechcą pójść za Jezusem Chrystusem jako swoim Panem i Zbawicielem.
Oczywiście mamy świadczyć, dzielić się miłością Pana Jezusa Chrystusa, ale przede wszystkim mamy modlić się za zgubionymi do jedynego ZBAWICIELA - JEZUSA CHRYSTUSA i to jest naszą rolą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz