niedziela, 31 sierpnia 2008

TYLKO BÓG ODPUSZCZA WSZELKI GRZECH I PRZENAJŚWIĘTSZA KREW PANA JEZUSA CHRYSTUSA ZMAZUJE WSZELKI GRZECH I OCZYSZCZA NAS Z WSZELKIEJ NIEPRAWOŚCI I GRZECHU

W Piśmie Świętym czytamy w Przypowieściach Salomona 28:13 czytamy: ” Kto ukrywa występki, nie ma powodzenia, lecz kto je wyznaje i porzuca, dostępuje miłosierdzia.”  A w Psalmie 32:5:„Grzech mój wyznałem tobie I winy mojej nie ukryłem. Rzekłem: Wyznam występki moje Panu; Wtedy Ty odpuściłeś winę grzechu mego.” Z kolei w 1 liście Jana 1:9 są zapisane takie słowa: ” Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości.  „
W księdze proroka Izajasza 43:25 pisze: „Ja, jedynie Ja, mogę przez wzgląd na siebie zmazać twoje przestępstwa i twoich grzechów nie wspomnę.”
Słowo Boże mówi również: „… krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu.”  
Jak wynika z powyższych tekstów tylko Bogu mamy się spowiadać i tylko On ma moc odpuszczania grzechów i Jego przenajświętsza Krew oczyszcza wszelki grzech, jest to KREW PANA JEZUSA CHRYSTUSA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz