sobota, 24 grudnia 2011

*****

Ja też- nie wstydzę się mojego Boga. A Ty?Kiedy sięgasz po Biblię diabeł ma ból głowy, kiedy ją otwierasz, ma załamanie nerwowe. Kiedy zaczynasz lekturę – mdleje. Kiedy zaczynasz nią żyć – ucieka. Za-tą wiadomość szatan- stara się uczynić Cię tchórzem. Wyzwaniem jest to zrobić. Więc- jeśli jesteś częścią Armii Boga..nie wstydź się wyznania.
Ja nie wstydzę się mojego Boga. A Ty?Kiedy sięgasz po Biblię diabeł ma ból głowy, kiedy ją otwierasz, ma załamanie nerwowe. Kiedy zaczynasz lekturę – mdleje. Kiedy zaczynasz nią żyć – ucieka. A kiedy masz zamiar skopiować i wkleić tą wiadomość stara się uczynić Cię tchórzem. Wyzwaniem jest to zrobić. Wklej to na swoją ścianę, jeśli jesteś częścią Armii Boga. Kopiujemy,piszemy- różne bzdury a jeśli chodzi o Boga – odpuszczamy… ale ja nie odpuszczam bo wiem-żeJezus jest moim Panem i Zbawicielem!!!
*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz